Snorigt värre!!

Idag är vi hemma eftersom oliver ska till BVC. Många kanske tycker de är onödigt att vara hemma hela dagen för 20 min hos BVC ? De tycker jag med helt värdelöst... Men jobb passen är längre och jag har 1 timmes bilväg enkel riktning vilket gör att jag inte hinner i tid mellan passen tyvärr. Ska iaf jobba i morgon. Ska försöka jobba massor nästa vecka så mycket de bara går. Ska även jobba på söndag i 9 timmar så de blir lite pengar där iaf! Någon mer än jag som kollar despret på tisdagar och grays på onsdagar? Känns som en bra avkoppling. Annars tittar jag inte så mycket på tv. Madde va här en stund o tittade igår också. Lite tjejmys dock hade Pontus många komentarer om programet dom vanligt! Men titta de ska han alltid. När vi tittat färdigt på tv hörde vi oliver hosta en massa och vi insåg att natten skulle bli låååång men nej den vart helt underbar oliver kom inte in till oss en enda gång och sov ända till 05.56 en riktig bra natt alltså! Pratade även med mamma igår och Jon hade kunnat jobba och mådde hyfsat iaf o de va skönt att höra. Fick dock ett annat tråkigt samtal från en vän att en nära släkting till henne mår väldigt dåligt. Men vi håller tummarna! Over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0