Onsdags kväll mys faktorn e hög;)

Idag har vi vart på BVC vilket som vanligt gick galant oliver gick igenom besiktningen;) sköterskan satt o lyssna på oss när vi satt i väntrummet och trodde inte att de var oss hon skulle undersöka eftersom oliver prata så bra och mycket långa meningar och ovanliga ord så trodde hon att han var mycket äldre än han är;) och han klarar alla uppgifter med råger som vanligt;) mammas lilla kille e så stor o duktig. När vi kom hem var oliver hungrig så vi bakade bröd och åt med god aptit;) efter de har oliver i jag pysslar lite jul pyssel det gick jätte bra de blev jätte fint. Han limmade o klistrade och knepade o knåpade. Riktigt mysigt att pyssla. Sen har vi pusslat alla våra pussel och sen var det dags för mat igen det blev en riktig husmans kost. Sen blev det dags för bad, med tvål kritor och massa stänkande och skvättande. Nu sitter vi och tittar lite film igen , i vår familj får man se film när man e förkyld. Mitt i filmen blev vi dock avbrutna av pappa Pontus som kon hem med 2 ödlor. En stor som heter blixten och en liten som heter blixten;) dom bor i min prydnads skål .. Så om någon har ett akvarium att låna ut tar vi tacksamt emot det;) men nu ska jag med se filmen lite. Jag har juh inte sätt cars 10 gånger hittils..fast de är juh omväxling mot korre och dinosaurietåget;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0