Mycket att tänka på..

Tror jag kommer ge upp några drömmar och satsa på ny tänk. Och njuta på vägen. De är något jag har svårt för. Måste träna mer på de. Innan de springer förbi och är försent. Är även besviken på DIG som försöker splittra oss med lögner och falska anklagelser de är bara löjligt... Tur man har vänner som ställer upp iaf;) Tillbaka till verkligheten fredag idag vilket innebär mys.. Pontus ringde hem o sa att han ville äta på restaurant stavas? Och jag tacka inte nej direkt. De är vi världa;) ska fresten jobba 4 dagar nästa vecka vilket känns underbart bra!! Inför jul och nyår! Tänkte vi skulle ha nyårs fest här! Skulle vara så mysigt med lite barnfamiljer här!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

À nej jag tänkte men hade bara hans rygg mot mig typ :)

2011-10-28 @ 20:02:42
URL: http://Sandraaas.se
Postat av: SandrA

Sv; fasen va trist att kanske måst avsluta en kompis relation pga att folk inte kan glädjas åt andra. Men ja tror tyvärr att svenskar är så?! Trist. Hoppas det löser sig! Kram

2011-10-28 @ 20:09:00
URL: http://Sandraaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0