Länge sen sist igen!

men nu kan jag iaf skylla ifrån mig skulle få hjälp att fixa så jag kan blogga från mobilen men det fick vänta-..hjälpen han åka hem. Idag har jag städat och fixat samt lagt ut en emmaljunga scooter vagn på blocket. måste sälja en av vagnarna. Oliver är snart förstor för vagn. Sen har jag myst hed oliver och lagat köttfärssås med kantareller vilket blev en sucé iaf för oliver pontus har bara haft ont i magen sen han kom hem så han har mäst legat i sängen medans jag fixat allt. stackarn.. hoppas de blir bra tills i morgon.  och att vi slipper åka på samma sak. Det blev inget jobb idag då jag var för slö för att svara.. svarade inom 10 sek men skulle tydligen svarat ihom 5=/ surt.

Träffade madde och hennes kids ett tag och gick en promenad oxå. alltid lika trevligt. Fick höra dom h unnit en bit i huset oxå. Det är bra så dom kan flytta hem snart så vi kan börja med våra middagar=)

Var fresten på underbara barn mässan i fredags blev en filt och en mössa med stjärnor inhandlade. och mycket mys med mamma/mormor. Oliver uppskattade det verkkligen. Vi har även bott hos min mamma i 1 vecka och myst, bakat och bygt massor med lego. Oliver uppskattade verkligen legot. Blev lite byxor och tröjjor handlade till oliver då oxå. och ett par super bra överdragsbyxor.

Annars händer det inte så myckethos oss.. går sagta med renoveringen tyvärr....

lots of love Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0