Fredags mys!!

Fredags kvällen började bra. Vi struntade i att äta ute utan gick till affären och köpte pepparstek;) som älskling lagade till det blev otroligt gott. Sen lite pärlande för oliver medans jag tittade efter julklappar till oliver på Lindex hemsida fanns massor med fint. Blir perfekt att önska sig av tomten;) sen blev det mys med familjen till idol. Inte direkt min favos men de fick duga. Och nu har lillen precis somnat i sin "lilla" säng. Medans jag och Pontus slappar i soffan till hellenius hörna. De gillar vi.. Dock mindre roligt är att jag fått feber... Får s himla ont i mina skadade tänder... Skulle kunna slita av mig håret så ont gör det. Men jag ska inte jobba förena söndag iaf. Sen jobbar jag måndag, tisdag och onsdag. Jag säger bara en sak.. Alla har vi en Ove Sundberg annars är man Ove Sundberg!! Jag känner en!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0