Den 20 oktober

igår gjorde jag klart det ista på gardinen. ska föröska lägga upp bild sen.. och i kväll ska jag föröska få energi att slipa våran trip trap stol så jag kan måla den vit och skriva älskling på .. mycket pysslande här hemma. har även köpt julpyssel(ja så klart vet inte pontus det) han hatar jul gejer.. han e så tråkig=) är dte någon som vet hur man lägger upp bilder från iphonen när man inte har appen? kan skriva inlägg o så men inte lägga in bilder. så himla tråkigt. Jag längtar verkligen till jul nu. ska bli så himla mysigt med jul pynt och massa bakande och mysiga kvällar med musik och film. Idag ska vi med Oliver till tandläkaren.. får se om han vill gapa eller om han vägrar. Tror han kommer gapa han är så himla duktig=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0