Då var måndag igen

Alla är nattade och klara inför kvällen. Pontus sover oxå redan. Bara jag vaken. Har vart en tuff dag på jobbet för honom. Och vi har inte fått ork att flytta den nedrans garderoben. Idag har jag hunnit köpa en liten överaskning till Pontus. Och servetter och servett hållare och umgåtts med världens underbaraste Fanny även om du inte säger speciellt lugnande saker till mig så känner jag mig mycket lugnare nu. Jag ska klara mig igenom fredagen denna vecka oxå. Jag måste... Jag måste... Även m jag går ett nej ska jag klara fredagen. Men jag kan juh hoppas dom inte hör av sig mer;).. Jag skulle vilja åka till Ikea men får väl ta de nästa månad måste ha tid till de. Efter min tur på stan svängde jag förbi o hämtade mitt hjärta och vi åt mellis sen kom Madde med sina kids på besök en stund dom pärlade så fint tillsammans och de va så mysigt. Nä nu ska nog jag med sova. God natt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0