11-11-11

Sitter i soffan o ser cars filmen för miljonte gången. Börjar dock gilla filmen nu! Oliver har hostat hela natten o kräkts upp slänga som en galning, inget roligt. Vad har hänt en sist? Vi har börjat renoverat, målat 3 väggar i sovrummet, listerna och jag har lagt latex, sen tagit bort en garderob i gästrummet, och tagit bort kanterna på tapeten och spacklat, och gårkvällen avslutades med att jag sågade upp ett stort hål i väggen där vi fäste upp träplankor föratt tv fästet skulle orkas med på gips väggen sen skruvade jag upp fästet o satte igen hålet, sen hjälptes vi åt att lyfta upp tvn. Hoppas de blir att lista i kväll, o sen måla i gästrummet. Vi måste köpa ny färg sen bara. Inte så mycket kvar. Vi har även börjat köpa julklappar till lillen o julpysslat med min familj , o ser verkligen fram emot att pyssla med både vänner och Pontus mamma +familj;) älskar att pyssla speciellt göra ljus o möbler;) nä nu ska jag mysa med oliver lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0