Hostar hostar och hostar

De känns som det är det ända jag har gjort sen i oktober nu.. är trött på att alltid vara sjuk. Har sökt hjälp alldeles för många gånger nu.. För att få hjälp måste man gå via vårdcentralen och just nu så ska dom slås ihop med en annan vårdcentral(om en månad )och därför får jag  jag köpa en massa dyr medecin för stma medans jag är säke rpå att det är imunförsvaret som det är fel på. jag har ett helt skåp med halv använd medecin som är fel ordinerad men man måste börja använda för att få gå vidare med något. känns helt hopplöst. OOch ännu värreär det att ha lunginflamation 3-4 gånger per år, öroninflamation och uvi och hosta konstant och täppt näsa. Har självklart jobbat även om jag vart sjuk men trännat har jag inte kunnat på flera år pga av att jag e sjuk jänt och jag kan inte bada om sommaren eller gå till badhuset. är så trött på det här nu.. Har mått bättre 4a dagar sen i oktober nu.. Känns lite orättvist faktiskt.. Men jag hoppas dom går vidare med de här så fort vi får en ny vårdcentral klar..Suck att man inte får någon hjälp under tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0