Just ja!

min snälla mamma var hos oss igår för att se efter oliver när vi var på banken om lånelöfte. Oliver och mamma satt o pälade halsband till honom o ella hela tiden! han e så söt. trär sina egna halsband nu. sen blev det en sväng på stan o köpa kalsonger eftersom Oliver är blöjfri hemma nu=) mmma köpte även smink, nagelack och en klocka till mig. tack snälla mamma! oliver fick även en pjamas och en toy story tröja med. hon ville köpa byxorna med men dom fans inte i hans storlek.

nu hoppar chilli på min mage!! han e för söt!

sen blev det kokkad korv med mos på kvällen och när mamma åt började pontus med taket och spottarna eftersom dom var helt olagligt ditsatta så vill vi ändra och ta hit en fackman som gör jobbet med elen. sen har vi målat om sovrumet och elementen och börjat sätta upp gips i olivers rum, vilket oliver hjälper till med. han har en riktig skruv dragare och skruvar in skruvar i väggan helt själv våran duktiga lilla 2 åring allt går så fort..


Sen vill jag utbringa en ritig champange (hur det nu stavas) skål självklart alkohol fri för Fanny Pelle och Elliot som blivit 4 st i natt. Lilla Ian kom till världen! jag har längtat så.. men självklart inte lika mycket som dom men ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0