Nu börjar april redan gå mot sitt slut.

Det händer hela tiden en massa hos oss och jag hinner aldrig bli bättre på att blogga. I går va vi på ännu en visning och huset var mycket bättre än förväntat och mäklaren va skit bra(till skillnad från alla andra vi vart på visning med)

Så vi får se hur det går med alla hus/radhus vi tittar på.
Vi är fortfarande hostiga och jag har otroligt ont i halsen finns inget som hjälper. Vilket gör mig väldigt irriterad. Det finns många saker som gör mig irriterad just nu men det ska jag inte ta upp här.
Något bra är dock att sambon fiska i helgen och fick massagäddor så nu ska vi äta fisk.

En annan positiv sak är att om vi inte hittar det perfekta huset ska vi sätta oss i en hyres så länge och det kanske blir i söderköping=) och då åker vi på en sista minuten resa*jippiii* Sambons önskan!

over and out Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0