urs vart har mitt glada humör tagit vägen

är som bort blåst.
kan ingen peppa mig lite?
ska snart hämta skrutten från dagis och åka till hageby och se om vi kan ordna några haloween kläder till i helgen.men de blir inga stora utgifter för jag har precis köpt en ny bilbarnstol till oliver och fått reda på att självrisken på våranbil är 4000kr jippii som hittat*billigt o bra* INTEEEEE...men va gör man har man klantat sig så har man. så det blir spårvagnen till hageby iaf. ska träffa fanny där ska bli så underbart att få prata o träffa henne. kanske kan hon peppa mig lite....

har iaf fått lite mer jobb men jag vill ha ett fast jobb med fasta tider. kan ingen ge mig det????

cka packa och göra mig i ordning nu..


Kommentarer
Postat av: sanna

vad ha hänt med bilen då?:(

2010-10-28 @ 21:55:06
URL: http://sannadalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0