onsdag

idag är det en sådan där nytto dag, man vet inte om man ska tycka om dagen eller inte...
mycket måsten. som ni alla vet jobbar jag bara extra så då måste man söka en massa nya jobb. jag söker ungefär 7 jobb per vecka men spontansökningar och sen några på amf men dom räknar jag inte. vill verkligen ha några fasta dagar i veckan så man slipper denna oro o klump i magen. Vi vill juh kunnata ett lån och flytta till någos strörre  med tomt enda radhus eller villa. men här blir vi nog kvar ett tag till vi har iaf en fin lägenhet=)
i helgen kommer Oliver moster,morrmor, morfar och gammelmormor på haloween fest som oliver ordnar. ska bli riktigt roligt. dok vet jag inte än va vi ska klä ut oss till men det får lösa sig. någon som har tips?
hittade en jätte gammal brun utan sol spray "tan in can" och när dom är för gamlasprutar dom grönt så jag funderar på sreks familj eller hulken? va tycker ni?

städa ska jag göra idag oxå oxh diska. dags för badrumet IGNEN lär sig aldrig att städa sig själv. vi vill slå ut liteväggar och göra badrumet större. DVS om vi ska bo kvar ett tag.

igår va jag fresten med en av min bästa vänner till sjukhuset.... o vi fick vara med inne när hon gjorde ultra ljud kännde mig så speciell som fick följa med då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0