suck

jag blir trött på mig själv. jag har lyckats fotta lite*braaaa* men tappat bort usb sladden till kameran.  nu får dte vara slut på allt slarv.. ska bättra mig på många pungter. höra av mig till de vänner jag verkligen bryr mig om och strunta i dom som bara tar energi, fixa förvaring och holla snyggt här hemma. inte vara sen med pappers arbetet, ta mig i kragen och sist men inte minst försöka börja motionera igen går lite trökt då lunginflamationen sitter kvar än trotts det gått nästan 1½ månad.. känner fortfarande av den. sen ska jag förbereda inför jul med olivers advents kalender alla paketen ska slås in till den. och alla hans julklappar ska slås in och bestämmas vilka han ska få då och vilka som ska fås till han fyller 2 år..*urssssss* inte redan.. bara 3 månader kvar.....min lilla fis blir stor. han är fresten nyklippt nu vart så fin min lilla kille.. fast han ser så stor ut. ska föröska hitta den dumma sladden och lägga in före och efter bild.. något tips om vart sladden kan vara någon stans? känns som jag letat överallt..


over and out för now..

Litet PS: någon som vet hur man får sådär fint underteknat med sitt namn på bloggen i fin skrivstil?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0