Måndag igen!

Alla veckor har måndagar.... Idag var vi på extra invägning hos bvc. Det gick riktigt bra förutom att Oliver vägrade sitta på vågen så vi fick ta vågen för stora barn=) han väger nu 11.2 vilket är riktigt bra=) Han är rätt lång också så det är lagom. Har jobbat på en massa sen på förmiddagen eller det lilla som blev kvar av förmiddagen vill säga. Men tappar mer och mer motivationen, till allt just nu. Jag vet inte riktigt vad jag vill just nu. allt känns kämpigt just nu, även det som ska kännas lätt. Plus att datorn krånglar hela tiden och det ska kostar 2000kr att få så man äns kan använda och öppna vanliga word dokument på datan vilket inte passar min ekonomi för tillfället. När andra hamnar på botten flyr dom bara men jag tror inte jag blir hjälpt av att fly så jag får nog ta tag i problemen här och flytta efteråt. för just nu så känns dte meningslöst att bo här. så långt ifrån nära och kära och folk som bryr sig. Ja ag har förstoss Madde med familj och Erica med son. men ja jag tror n´nog ni förstår vad jag menar!


over and out..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0