I dag, Idag är en ny dag en helt nydag i mitt underbara liv

mitt liv är alltid underbart, trots tjafs och visenhet så är mitt liv alltid underbart.
jag får alltid dela mitt liv med Oliver, Pontus och min Familj. (pontus och oliver är lilla familjen och min mamma, pappa, systrar och mormor tillhör stora familjen)  Idag går vi  mot nya tider, jag ska kämpa jag ska lyckas, även tjata på pontus att det blri ändring här hemma. vi måste ta tag i lägenheten och bygga om lite om vi ska kunna bo kvar. det är snyggt och fint hrä hemma men totalt utan praktiska saker. dom inann oss åt bara på kebaben och behövde aldrig diska så dem valde baraen rund liten hov som gör dte omöjligt attdiska så jag vill sätta in en diskamaskin, men dem minsta är bara 45 cm breda, och våra skåp är bara 40 cm breda.. så vi får se hur dte blir med det. och vi har en stor klädkammare, men dte går inte att få in något bra system i den för förvaring.. så jag skulle vilja slå ut en vägg o byggastörre badrumoch sen dela av så man kan få garderober o städ skåp i stället och hoppa spåatt pontus tycker dte är en bra ide.. men sen är frågan.. radhus, villa eller bo kvar?? vad vill vi, vad vill jag, vad vill pontus?


Over end out

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hallå hej, här är jag & detta är min bloggadress ;)



Kram!

2010-12-12 @ 21:52:10
URL: http://tessies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0